Grakke | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grakke

Icke Medlem
Meddelanden
366
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Yakup Korkmaz

Vad heter du på discord? grakke#8962

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: senast 16:00 kommer jag in och spelar fram till 23:00+! Helger runt 13:00-14:00 kommer jag in och kan ibland sitta fram till 04:00. Lov kan jag faktist inte svara på.

Berätta om dig själv Är en 17årig grabb som bor i en stad som heter Sollefteå i Västernorrland. På fritiden älskar jag att spela Dator-spel och senaste månaderna har hela fritiden lagts på Unive. Utöver dator spelandet pluggar jag första året på gymnasiet. Har som mål när jag är klar med skolan att resa runt och utforska alla möjliga platser i alla möjliga land (är en sjukt spontan grabb) utöver allt jag skrivit är jag otroligt Fotbolls intresserad och spelar mycket själv och tränar nån gång i veckan men de kommer inte påverka staff arbetet. Är en glad och social grabb, mognare än många i min ålder om jag får säga det själv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade nog tagit det lite försiktigt i början och försöka ta mer lärdom av de som har mer erfarenhet, absolut ska man våga göra misstag för att göra rätt men lära mig lite av de andra. Sen när jag lärt mig och känner mig säker i rollen hade jag suttit support och hjälpt de grymma spelare vi har här på Unive. Gjort saker klara för de om något var oklart osv. Är en som älskar att hjälpa andra, och känner att uppgiften som Support/staff då skulle passa mig utmärkt då jag lägger hela min fritid på servern och verkligen brinner för den och dens utveckling. Hade Speccat och tagit support ärenden då jag är en mångsysslare och kan fokusera på flera saker samtidigt.

Hur länge har du spelat på Unive? En och en halv månad om inte mer. Och har planer på betydligt fler.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill ta mer ansvar och är WL-Ansvarig just nu men känner att support är steget längre inom mer ansvar på denna server och känner att jag är redo för det arbetet. Jag vill bli support på Unive för det är servern jag brinner för och vill vara en del av teamet som hjälper andra och utvecklar servern. Unive är så mycket mer än en spel server, det är en gemenskapen. Och vill vara med och hjälpa folk och få de att känna sig välkomnande och bra bemötta så gemenskapen växer. Vill hjälpa andra då jag känner att jag har erfarenhet inom servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror mitt bemötande och min mogenhet kan spela stor roll. Kommer alltid bemöta folk med respekt och god ton i ärenden t.ex! Har en bra rp nivå ingame som är rolig för alla parter skulle jag påstå. Men känner att min hjälp och erfarenhet inom alla sorters scenarion kan spela roll. Jag kommer ta ärenden på ett opartiskt och professionellt sätt.

Har du några tidigare erfarenheter? Är servervakt och WL-Ansvarig. Jobbat en del på den lokala Ican här i Sollefteå så har suttit i kassa och är bra på att bemöta folk, visar alltid framfötterna och är social. Har nuvarande praktik på ett fritids med yngre barn så då hjälper man ju de ofta och pratar mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har koll på ett par stycken då jag är servervakt och har staff vänner som berättat en del kommandon.
/dv tar bort fordon
/kick [id] anledning kickar från servern
/svban [id] anledning Servervakt ban på 30min
/revive [id] revivar person i fråga
/freeze du fryser någon så de ej kan röra på sig
/noclip du går in i noclip mode
/announce du skriver ut valfritt meddelande till hela servern
/goto [id] man teleporteras till personen i fråga
/tpm du teleporteras till din ping på kartan
/sqlban [id] anledning du bannar någon från servern
/sqlunban
/spectate [id]

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Verkligen, det skulle jag absolut säga att jag har! Har varit servervakt ett bra tag, har bannat ett par stycken och vet vilka scenarion man ska göra vad i.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan och har inte några som helst planer på att göra de.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att ni gör ett grymt jobb och forsätt med det<3

+rep Förtjänar detta 100%, Skulle gärna vilja se denna stjärna skina där han behövs!

+rep otroligt duktig och hårt jobbande individ tror han hade passat bra som support

Stort +rep från min sida, väldigt mogen & seriös kille. Hade passat sjukt bra in som support!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka