Nekad Grahnen | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grahnen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? Mariawar.#2535

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Arvid är en person som är mycket passionerad om sitt arbete och sina intressen. Han är en kreativ själ som gillar att utforska nya idéer och utmaningar. Han är också en mycket omtänksam och empatisk person som alltid är där för sina vänner och familj. Arvid är mycket social och älskar att träffa nya människor och lära känna dem. Han är också mycket ambitiös och målinriktad när det gäller att uppnå sina drömmar och mål, och han är inte rädd för att ta risker för att nå dit. Sammanfattningsvis är Arvid en mycket spännande och dynamisk person som alltid strävar efter att göra det mesta av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra med min fantasi och kreativitet till en Rp server. Jag kan skapa en ny karaktär som kan interagera med andra karaktärer, eller så kan jag bidra med en ny plats eller händelse som kan lägga till mer djup i spelet. Jag kan också hjälpa till med att organisera evenemang eller skapa nya utmaningar för spelarna att utforska. Det viktigaste är att jag bidrar med något som är kreativt, roligt och engagerande för alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar som om man är på motpartens sida och försöker hjälpa dem att uppnå sina mål i spelet. Detta kan vara ett sätt att öva på förmågan att tänka utanför boxen och att se saker från olika perspektiv. Det kan också hjälpa till att skapa en mer utmanande och intressant spelupplevelse för alla inblandade.

Hur hittade du Unive? Fick en inbjudan av en vän och kollade på någons stream och

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka