Nekad Graffiti Abbe | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Graffiti Abbe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad heter du på discord? tarekx

Ange ditt födelsedatum 22 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av att vakna och gå i tjänst, jag jobbar som sjukvårdare och ser nästan varje dag 10-15 regelbrott som kan vara så höga regel brott att d leder till en ban. Jag är aktiv ca 3h per dag och vill göra Unives rp mycket bättre jag vill bli servervakt för att försöka få servern till en bättre plats. Jag vet hur alla regel brott går till och kommer kicka/banna någon direkt när jag ser det och kommer alltid ha en bra förklaring för varför jag gjorde det. Mina mål med att vara server vakt e att få rpn på så hög nivå som möjligt när jag spelar så bidrar jag 100 procent av tiden till bra scenarion osv. På dom här 3 timmarna så får jag till 10-20 bra scenarion och alla e roliga och alla som e med i dom känner sig trygga och bekväma
Måndag: 15:00-20:00 Tisdag: 15:00-19:00 Onsdag: 15:00-20:00 Torsdag: 15:00-20:00 Fredag: 17:00-23:00 Lördag: 17:00-00:00 Söndag: Spelar it på söndagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3-4 gånger kan skicka bild i pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla borta alla typ av regel brott och samt att hålla alla lallare (Ny börjare) dom har inte riktigt fattat grejen med RP. Då kan man förklara för dom i OOC chatten och om dom inte svarar där så kan man lägga en bann eller en kick. Det finns många fler uppgifter som servervakt t.ex. att få alla att känna sig trygga och inte låta kränkande kommentarer gå vidare. Tillbaka till nybörjare som lallar. Det finns ju otroligt många på servern som bara springer runt och säger t.ex. Sätt på din mick, vilken knapp e d mm. Våra uppgifter är även att inte abusa våra perms. Men med mig som servervakt kommer alla få en bra intruduktion av rp och jag kommer hålla folk borta från reglerbrott!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ser regel brott hända ganska ofta och om jag nu har kraften/makten att kunna kicka spelaren om den nu har brutit mot en regel så kommer jag göra det. Jag vill att ALLA följer reglerna som vi har och om dom inte gör det får dom ta konsekvenserna. Det finns många som lallar runt och jag blir faktiskt trött på sånt och om jag nu skulle vara servervakt skulle jag kunna ta hand om sådant. Mitt mål som servervakt är även att få så många glada och folk att sköta sig

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns måna t.ex. du kickar någon ur ett scenario för att du själv ska vinna scenariot är en perm abuse. Det finns mycket mer som att använda sig av /toggleid som ett wallhack eller att använda /kick bara för att du ska få allt först t.ex. i en kö. Korruption kan vara att man använder sina perms för att tex. banna någon man har problem med t.ex. att man bannar någon mitt i en skottlossning bara för att du är nere död. I detta fall e /revive också en perm abuse då du bara får revva dig själv eller någon annan utifall ett regel brott har begåtts och du blivit drabbad. Som sagt med mig som servervakt kommer alla få en bra intruduktion av rp och jag kommer hålla folk borta från reglerbrott! Det finns massor av saker men det finns mer som att man har blivit dödad i ett scenario och så healar man sig så man kan döda hen bara för att vinna det är typ så på alla jag har skrivit att bara för att unika eller för att vinna ett scenario Mvh Albin!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka