Inaktuell Graffiti Abbe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Graffiti Abbe

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad heter du på discord? _trixyy_

Ange ditt födelsedatum 22 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var att det ser ut som att jag vill hjälpa servern på ett positivt sätt och kunna underlätta jobbet för staffs. Jag ansöker just nu för att kunna hjälpa till med att få in flera medlemmar och kunna göra serverns bästa. Om jag blev Medlemskaps ansvarig skulle jag först och främst kolla forumet samt ta intervjuer. Jag har erfarenheter från att vara medlemskaps ansvarig då jag var staff och brukade ta hand om medlemskaps ansökningar. Skulel tycka att jag skulle kunna utmana mig själv och kunna ta emot uppgifter som Medlemskaps Ansvarig. Som MA kommer jag försöka göra ett jobb åt servern och kunna underlätta för de högre uppsatta. Jag vill skapa en trygghet här på unive genom att kunna ta in flera medlemmar och verkligen hjälpas åt. Det är därför jag ansöker till Medlemskaps Ansarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom jag har massor med erfarenheter till denna position, jag är aktiv och vill jättegärna hjälpas åt samt hjälpa de nya. Ja asså jag har ju ganska mycket erfarenheter då jag varit Medlemskaps Ansvarig 2 gånger och tagit ganska mycket medlem ansökningar, därav vill jag lägga till att jag var även MA samtidigt när volle var det så vill bara påminna att jag har jävligt mycket erfarenheter därför att jag varit det 2 gånger. Vilket gör att jag vet hur en MA ska jobba och hur mycket man ska lägga in för MA arbetet. Mina mål som en medlemskaps ansvarig är att kunna hjälpa teamet och kunna hjälpa våra kära spelare på servern. Jag är nog kompitent för den här positionen och väldigt mogen. Enligt mig känner jag att jag är den rätta personen till detta jobbet för att jag vill uppnå vissa mål som är att kunna hjälpa spelare att bli medlem, hjälpas åt med alla ansökningar och intervjuer, hjälpa och kunna få ut aktivitet av medlemskaps ansvarig teamet samt kunna utveckla det. Så ni ska välja mig för att jag är extremt aktiv och vill verkligen utveckla det här teamet samt höja aktivteten.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man bemöter folk med en bra och lugn ton, man välkommnar dem, man frågar ifall de är redo, man kollar och lyssnar noga ifall de fuskar eller liknande och man är alltid trevlig mot dem. Speciellt under en intervju ska man alltid följa det jag sa och alltid vara trevlig oavsett hur personen är och så vidare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Påverkan med att vara medlem på unive är att kunna alla regler samt kunna rpa igenom alla regler utan att bryta dem. Man ska kunna bemöta folk på ett trevligt sätt och kunna göra det genom rp. Man ska alltid ha hög rp nivå och kunna veta hur man rpar. Detta är påverkan med att vara medlem. Med hjälp av medlemskaps ansvariga så kan de ta in nya medlemmar genom att läsa igenom skriftliga ansökningar och ta intervjuer sedan bedöma ifall personen är tillräckligt kompitent för att vara medlem på servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Detta är kraven för att kunna bli medlem:
Kunna discord och serverns regler
Skaffa jobb och rpa med /me
Kunna ha rp på ett positivt sett.
ha en social rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskap ansvarig skulle vara om att läsa igenom folks ansökningar, ta intervjuer med folk som har blivit godkänd på deras skriftliga. Jag skulle bedöma de om de har blivit nekad eller godkänd.

Hur ser din aktivitetet ut? Från 16:00 till 21:00 varje vardag ish, på helger (inkusive fredag) så ungefär från 14:00 till 02:00++

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nepp!

Inaktiv ansökan, ingen aktivitet på ansökan på 1 månad! Om du fortfarande är intresserad av att bli MA-Ansvarig kan du skicka in en ny ansökan...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka