Nekad grabben972 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121901912/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Grabben972#0263

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i svergie han heter Nizze och är 23år hans största dröm i livet var att bli hockey proff och få spela i brynäs men vid tidig ålder blev nizze allvarligt skadad han bröt ryggen i en hockey match vilket han har svårheter med än idag efter han hade brytit ryggen blev inte allt som dt skulle nizze börade få det svårare i skolan pga smärtorna han hade han kämpade så hårt men de gick helt enkelt it han stannade hemma mer och mer o tillslut så gickhan it i skolan längre han bodde med hans mamma men it sin pappa han lämmnade familjen under tidig ålder nizze började hänga mer med sin brosa för att han också hade hoppat av skolan (arvid) och nizze började göra större o större saker och tappa mer kontakt med den riktiga världen och nu har nizze flyttat t unive för ett bättre liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem här innan ett bra tag till igår när jag fick indragna roller för att jag råkade skicka en inbjudan till min kompis dc server vilket var väldigt onödigt men jag har tagit lärdom av de nu och de kommer inte hända igen.

Jag vill bli medlem på unive just för att jag tycker att unive e den bästa rp servern att utveckla sin rp på jag vill gå framåt med min rp och utveclkla den så bra det går och även göra roliga scenarion här på unive. och jagt vill försöka utveckla unive så mycket som det går och göra univer till en roligare plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå samt försöka utveckla unive så gott det går och spela seriöst och ha kul. Jag vill va en bra förebild för dom som inte har spelat så länge och försöka bidra med ett gott exempel även för dom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska spela för att båda parterna ska uppleva scenariot som ett roligt scenario man ska inte spela för att vinna alla scenarion utan spela för så att alla tycker scenariot är roligt.

Hur hittade du Unive? kompisar

Nekad under muntlig, du måste vänta minst en vecka för att kunna ansöka igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka