- Meddelanden
- 375
- Reaction score
- -20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? gabriel
Vad heter du på discord? grabben972#0263
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska jobba med att skapa bra aktiva anställd, jag vill att min anställda ska vara riktigt aktiv och jobba mycket så vi kan göra qpark framgångsrikt. jag ska skapa riktigt braa samarbeten så båda går winwin. jag vill att qpark ska ha en bra miljö, alla sntälld ska ha en trevlig ton. jag ska fixa fram många anställd och få bort korrupta. jag vill att vi på qpark ska bli stora på unive. och lite mer omtyckta.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på aouto förut vilket var kul sen köpte jag ett gäng och bli vice, så jag har alla kunskaper i mig. mina kompis är chef nu. jag har vart boss i gäng. jag hart jobbat på falck spm ps så kan med allt.
Hur ofta kommer du vara inne? 16:00- 23:30 varje skol dag
Helger
10:00- 02:00
Lov dagar är det hela dagarna och nätterna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? gabriel
Vad heter du på discord? grabben972#0263
Hur gammal är du? 14 år
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska jobba med att skapa bra aktiva anställd, jag vill att min anställda ska vara riktigt aktiv och jobba mycket så vi kan göra qpark framgångsrikt. jag ska skapa riktigt braa samarbeten så båda går winwin. jag vill att qpark ska ha en bra miljö, alla sntälld ska ha en trevlig ton. jag ska fixa fram många anställd och få bort korrupta. jag vill att vi på qpark ska bli stora på unive. och lite mer omtyckta.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på aouto förut vilket var kul sen köpte jag ett gäng och bli vice, så jag har alla kunskaper i mig. mina kompis är chef nu. jag har vart boss i gäng. jag hart jobbat på falck spm ps så kan med allt.
Hur ofta kommer du vara inne? 16:00- 23:30 varje skol dag
Helger
10:00- 02:00
Lov dagar är det hela dagarna och nätterna
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja