Nekad grabben972 | Chef-jobb ansökan [ZAFE] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg-hansa

Vad heter du IRL? gabriel

Vad heter du på discord? grabben9720#0263

Hur gammal är du? 2008-01-16 (14)

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i 9 månader i september.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska utvekla så mycket jag kan. jag ska försöka fixa fram bra ekonomi och göra så vi blir framgångsrika. jag ska fixa bra anställda så att vi på trygg hansa ska ha en trevlig ton mot alla som jobbar och göra våra kunder nöjda ocg glada. jag vill göra trygg hansa mer aktivt. jag ska göra allt jag kan för att lyfta fram trygg hansa. sen ska jag fixa härliga och bra samarbeten. sen ska jag försöka hålla alla korrupta borta från trygg hansa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat falck föruta jag har vart andställd erfanren och personal ansvarig. sen har jag vart med i gäng har vart vice i ett gäng och jätte bra vän med en boss. jag kan med alla system /openpanel och sånt. så jag tycker att jag är så redo som möjjligt. Sen har jag en kompis som är chef så kan med allt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är aktiv nästan hela dagarna. när jag slutar skolan och kommer vid 13:20-16 varje dag sen är jag aktiv hela dagen till klockan 23:30. men på helger så är jag aktiv direkt jag vaknar mellan 09:30 -11:00. sen till typ 02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA!! absolut det är den bästa serven noågosin skulle inte sluta kö bara för jag blir nekad. då har man ingen rätt till att bli chef för då tycker jag man spelar för makt och pengar. jag skulle aldrig sluta kö bara för att jag blir nekad aldrig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ!!!! unive är bästa serven som finns. jag älskar denna server.

Har du läst våra Regler? Jappa kan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka