- Meddelanden
- 375
- Reaction score
- -20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gripen taxi
Vad heter du IRL? gabriel
Vad heter du på discord? grabben972#0263
Hur gammal är du? 2008-01-16
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska först och främst jobba med aktiviteten. jag har många gånger behövt skjust men jag har inte sätt någon aktiv taxi så jag vill skaffa bra anställd så taxi blir aktiv, så när vi får bra anställd så ska vi sattasa på att bli frmagånsrik. sen ska jag skapa bra samarbeten. jag vill fösöka att ha en aktiv hela tiden, se de är lite bättre rp nivå. jag vill jobba på att höja rp tycker många gånger jag har åkt taxi så har dom vart ortevlig och tar konatner.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har var anställd på taxi. sen har jag vart pa på falck. vice i ett gäng. och jag har vart chef på gsp. jag har bra rp nivå inom taxi.
Hur ofta kommer du vara inne? ag kommer vara så aktiv jag kan varje dag efter skolan
måndag 15:45 - 23:00
tisdag 15:30 - 23:00
onsdag 13:00 - 23:00
torsdag 15:30 - 23:00
fredagar 14:00 - 02:00
lördag 10:00 - 03:00
södag 10:00 - 23:30
så aktiv är jag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja kan alla
Vad heter du IRL? gabriel
Vad heter du på discord? grabben972#0263
Hur gammal är du? 2008-01-16
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska först och främst jobba med aktiviteten. jag har många gånger behövt skjust men jag har inte sätt någon aktiv taxi så jag vill skaffa bra anställd så taxi blir aktiv, så när vi får bra anställd så ska vi sattasa på att bli frmagånsrik. sen ska jag skapa bra samarbeten. jag vill fösöka att ha en aktiv hela tiden, se de är lite bättre rp nivå. jag vill jobba på att höja rp tycker många gånger jag har åkt taxi så har dom vart ortevlig och tar konatner.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har var anställd på taxi. sen har jag vart pa på falck. vice i ett gäng. och jag har vart chef på gsp. jag har bra rp nivå inom taxi.
Hur ofta kommer du vara inne? ag kommer vara så aktiv jag kan varje dag efter skolan
måndag 15:45 - 23:00
tisdag 15:30 - 23:00
onsdag 13:00 - 23:00
torsdag 15:30 - 23:00
fredagar 14:00 - 02:00
lördag 10:00 - 03:00
södag 10:00 - 23:30
så aktiv är jag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja kan alla