Nekad grabben972 | Chef-jobb ansökan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gsp

Vad heter du IRL? gabriel

Vad heter du på discord? grabben972#0263

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 10 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska utveckla jobbet med att göra allt jag kan för att göra företaget framgånsrikt. jag ska fixa bra anställd så vo ka n göra jobbet framgånsrikt. vi ska jobba mycket med att göra pizzan aktiv. sen ska jag jobbba medf att höja rp nivån, tillepel qatt inte pizza ska bli klar direkt jag vill göra en aktiv kontroll för att vi ska va så aktifva så mycket som går. jag vill få bort korrupta tycker inrt att sånt hör hemma i unive. jag ska altså jobba med att göra mer aktiv5t och bättre rp nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ag har jobbat på aouto förut vilket var kul sen köpte jag ett gäng och bli vice, så jag har alla kunskaper i mig. mina kompis är chef nu. jag har vart boss i gäng. jag hart jobbat på falck spm ps så kan med allt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag har jobbat på aouto förut vilket var kul sen köpte jag ett gäng och bli vice, så jag har alla kunskaper i mig. mina kompis är chef nu. jag har vart boss i gäng. jag hart jobbat på falck spm ps så kan med allt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka