- Meddelanden
- 375
- Reaction score
- -20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gsp
Vad heter du IRL? Gabriel
Vad heter du på discord? Grabben972#0263
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 11månsder
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla aktiviteten, kommer göra aktivitets kontroll direkt. Sen kommer jag se till att mina anställda jobbar på alltså att dom ör aktiva. Jag kommer göra företaget framgångsrikt. Kommer skaffa roliga samarbeten. Sen ska vi på gsp höja rp nivån då man måste använda/me knodar och gör degen rund, /me brer ut tomatsåen osv. Kommer förhindra korruption se till att jag har en aktiv delägare.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit gsp ägare för länge sen men fick för mycket med skolan så blev inaktiv så sa upp mig så rp nivån skulle högas för pizzan måste vara öppen. Jag har varit vice i ett gäng. Jag kan med systemen och allt.
Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar mellan 15:30-21:00
Lovdagarna 10:00- 00:00
Helger 09:00-23:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Gabriel
Vad heter du på discord? Grabben972#0263
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 11månsder
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla aktiviteten, kommer göra aktivitets kontroll direkt. Sen kommer jag se till att mina anställda jobbar på alltså att dom ör aktiva. Jag kommer göra företaget framgångsrikt. Kommer skaffa roliga samarbeten. Sen ska vi på gsp höja rp nivån då man måste använda/me knodar och gör degen rund, /me brer ut tomatsåen osv. Kommer förhindra korruption se till att jag har en aktiv delägare.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit gsp ägare för länge sen men fick för mycket med skolan så blev inaktiv så sa upp mig så rp nivån skulle högas för pizzan måste vara öppen. Jag har varit vice i ett gäng. Jag kan med systemen och allt.
Hur ofta kommer du vara inne? Skoldagar mellan 15:30-21:00
Lovdagarna 10:00- 00:00
Helger 09:00-23:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja