- Meddelanden
- 375
- Reaction score
- -20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gsp
Vad heter du IRL? gabriel
Vad heter du på discord? grabben972#4742
Hur gammal är du? 2008-01-16
Hur länge har du spelat på Unive? 1,2år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska utveckla jobbet med att göra allt jag kan för att göra företaget framgånsrikt. jag ska fixa bra anställd så vo ka n göra jobbet framgånsrikt. vi ska jobba mycket med att göra pizzan aktiv. sen ska jag jobbba medf att höja rp nivån, tillepel qatt inte pizza ska bli klar direkt jag vill göra en aktiv kontroll för att vi ska va så aktifva så mycket som går. jag vill få bort korrupta tycker inrt att sånt hör hemma i unive. jag ska altså jobba med att göra mer aktiv5t och bättre rp nivå.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har vart gsp chef förut men fick för mycket med skolan så kunde inte rp. jag har kunskap inom panel, interjvuer och sådan man måstee kunna
Hur ofta kommer du vara inne? jag ska vara minst inne 6 tim pär dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? gabriel
Vad heter du på discord? grabben972#4742
Hur gammal är du? 2008-01-16
Hur länge har du spelat på Unive? 1,2år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag ska utveckla jobbet med att göra allt jag kan för att göra företaget framgånsrikt. jag ska fixa bra anställd så vo ka n göra jobbet framgånsrikt. vi ska jobba mycket med att göra pizzan aktiv. sen ska jag jobbba medf att höja rp nivån, tillepel qatt inte pizza ska bli klar direkt jag vill göra en aktiv kontroll för att vi ska va så aktifva så mycket som går. jag vill få bort korrupta tycker inrt att sånt hör hemma i unive. jag ska altså jobba med att göra mer aktiv5t och bättre rp nivå.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har vart gsp chef förut men fick för mycket med skolan så kunde inte rp. jag har kunskap inom panel, interjvuer och sådan man måstee kunna
Hur ofta kommer du vara inne? jag ska vara minst inne 6 tim pär dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja