Nekad grabben972 | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121901912/

Ditt Hex-ID: 1100001453d2958

Vad är din discord tagg? grabben972#0263

Vem var det som bannade dig? sbstyel

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vfouos Anledning: Sunt förnuft samt RDM Går ut om: 4 dagar 22 timmar 13 minuter Placerad av: SBstyle ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va dum och gjorde fel. jag tar på allt och jag ångrar mig. men får skylla mig själv. jag kommer aldrig mer göra om de. förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisr var utan för båtvbolaget nån slår mig och en anna sen så kommer securitas och börjar jaga min kompis då tänker inte jag mig för och drar fram basbollsträ och slåg ett slaag på securitasen. vet inte vad jag tänkte och ångrar mig så mycket. förlåt...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var korekt....... jag gjorde fel och ångrar mig så mycket och vill spela jag förstår att jag gjort fel sorry.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har gjort mycket men har mognat mycke. jag har kört för fort. sen typ bara massa skit bans av sv men har mognnat mer nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna ha tänkt till och inte gvjort som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ångrar mig ass mycke

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, detta är något vi inte tollererar här på unive så du får tyvärr sitta av lite längre av din ban så får vi se om jag ändrar mig tills senare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka