Nekad !Grabben972 | Ban Överklagan [SBstyle

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121901912/

Ditt Hex-ID: 1100001453d2958

Vad är din discord tagg? grabben972

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-27 042719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett dumt val och bröt mot regel och ångrar mig som fan då jag vill ha kul och spela. Sedan gjorde jag så man inte fick. och jag ber om förlåtels för mina dumma handlingar, då jag märker att man ej vill va bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en av mina kompisar på sjukhuset sen så hitta vi en död sjukvårdare och då sprang vi upp med han till där man har en säng och sjukvårds saker så gjirde jag hlr på han , sedan ser vi en grabb som åkte runt och vdm som hade tagit vård då tar jag fram mitt basebollträ och sedan blev jag bannad, jag ber om ursäkt och ber om en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig då jag gjorde fel och får stå för de, och jag förstår vad jag gjort och därför gör jag en banöverklagan där jag berättar där jag ångrar mig och vill ha en chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på nån månad så kommer ej i håg. men för länge sen så körde jag för fort i staden så jag har lärt att ej köra för fort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna struntant i att tagit upp basebollträ och bara skitit i han som had e gjort saker. och kanske tänkt en gång extra innan jag gjorde som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en heldel tex att inte bära på basebollträ på sjukhuset, sedan att jag ej vill vara bannad. och tänka en sista extra gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
bumpa inte en överklagan

nolltolerans mot bumps i ban överklagningar. Detta e ingen staff ansökan eller nått jävla trams.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka