Accepterad Grabben972 | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121901912/

Ditt Hex-ID: 1100001453d2958

Vad är din discord tagg? grabben972

Vem var det som bannade dig? lallisch

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-02 232233.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde en sak som var dumt och örde för fort i staden medmin nya import jag skulle visa min kompis, sedan starta han samtal ig med mig "lallaisch" då men jag hörde ej han och om ni kolla logs i chatt skrev jag nått sådant. Och jag vet att jag gjort fel annars skulle jag inte skriva denna banöverklagan, jag ber om en chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog min nya import från min klubb och skulle visa min polare och då gasa jag för fort vilket är fel av mig och jag ber om ursäkt för mitt mistag, sedan blev jag bannad. som sagt de bara att bita i hop för ens mistag och inte begå fler

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är ej felakigt då han skrev ut för ett tag sen om de och Jag får stå för mina mistag. jag hoppas ni förstår att jag är ledsen för min handling och ber om en chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit nbannad på ett tag men typ att Jag slog en på sjukhuset för han körde över mig och jag slog han på sjukhuste vilket är fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna tänkt en extra gång innan jag körde för fort, vilket jag ej gjorde nu och jag ångar mig väldigt mycket. och att ej köra fort i STADEN.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej köra för fort med dyra saker och tänka på hur jag kör för ej begå mistag igen. jag kommer aldrig köra fort i satden utan en större andledning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka