Nekad Grabben972 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Länk till din steam profil: de till min dc

Ditt Hex-ID: det är till min dc

Vad är din discord tagg? grabben9.7.2

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var ett barn och betted mig dåligt, ångrar muig mycket och har mognat till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kommer inte i håg rikigt men tror jag skicka ett dumt och omgoet medelande till 320 och jag ångrar mig skit mycket samt ber onm ursäkt för hur mitt betende var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ej felaktigrrrrr

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var länfe sen kommer ej i håg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte varit så omogen och skrivt som jag gjordfe

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer mogen och inte skriva duimma medlemasnde, men jag ångrar mig mycket i dag ochg vill börja spela igen samt har mognat till och de klommer ni märka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka