Inaktuell Grabben972 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? gabbe

Ditt discordnamn: grabben972#4742

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att driva serven framåt, hur jag ska göra de är att, Vara aktiv som min roll helper. Jag kommer vara en drivande person som vill komma långt i staff teamet. Jag är en person som vågar ta stora beslut och vågar ta rollen "ledare" Kommer vara aktiv och effektiv i mitt arbete men kommer vara noggrant. Jag har ett väldigt starkt arbetsmoral. En annan viktig egenskap som jag besitter är min förmåga att hantera tid och organisera uppgifter effektivt. Sedan tror jag att Jag skulle vara utmärkt för staff rollen, Och jag är en person som man kan lita på till 100% och ni har redan en tilit på mig eftersom jag är MA, och nu när jag är MA det är roligt så nu är jag sugen på staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? (alla lovdagar/helger) 10:00-03:00
(alla skoldagar) 15:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022 i början på januari men de va nån som hacka kontot.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Just nu är jag MA och jag kan alla commandes, sedan vet jag hur jag ska bete mig som staff :)
/noclip [ Gör så att du blir osynlig och kan flyga runt ]

/ban [ id / hex ] [ Anledning t.ex. sunt2 ] [ du stänger av en person från fivem servern ]

/manban [ id / hex ] [ tid ] [ ett ban system där du själv får välja hur länge bannen skall vara ]

/unban [ hex id ] [ anledning ] [ Du tar bort en person avstängning ]

/goto [ id ] [ du teleportrar till en annan spelare ]

/bring [ id ] [ Du drar en spelare till dig ]

/freeze [ id ] [ du fryser en person ]

/kick [ id ] [ anledning ] [ du sparkar ut en person ur servern ]

/toggleid [ du ser en persons id över dem ]

/togglename [ Du ser en spelares steam namn samt id över dem ]

/skin [ id ] [ Du ger spelaren en meny som gör att de kan ändra på sin karaktär ]

/v [ spawnnamn ] [ du spawnar in ett fordon ]

/dv [ radius ] [ du tar bort fordon ]

/Setjob [ id ] [ jobb ] [ du anställer en person på ett yrke ]

/revive [ id ] [ du ger en person liv ]

/ooc [ meddelande ] [ Du skickar ut ett meddelande som hela servern ser i chatten ]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka