Inaktuell grabben972 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel

Ditt discordnamn: grabben972#9999

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? varför jag valt att ansöka till staff är för att jag känner mig mogen för att utvecklas och ta steget länger till att bli staff. och för jag vill hjälpa folk på denna server och staff teamet.

jag har märkt vilken nivå rp kan vara vid visa tillfällen. Som ett exempel så sker mycket av detta på natten. Jag vet att det är för att många tror att de inte finns staffs vakna då dom tror att dom kan göra vad dom vill. Det finns även mycket lall på servern, Det är som när jag rpar så märker jag hur folk springer runt och slår varandra utan anledning och börjar svära åt varandra och sen om det kommer staff så serman folk spamma miss i ooc, Detta gör rp ganska låg. Jag har även märkt att man måste vänta ganska länge innan nån kommer då man skriver /report, ett exempel är när folk slog och och döda mig utan anledning och sedan loota mig då skrev jag report när de hände men efter 5-10 min så kom det någon och fråga vad de hade hänt, detta har inte hänt mig bara en gång det har hänt nåra gånger. Jag vill alltså bara hjälpa till och lösa detta problem. Supporten tar även lite länge att sitta och vänta, om jag klarar det och blir support ansvarig så kommer jag ta heal min tid och sitta där blir jag något annat så kommer jag göra de hela tiden. Jag har inte varit staff tidigare men jag vet hur det går till, jag kommer även dela ut bans till de som gör regelbrott och bara vill förstöra servern och inte vill rpa rätt, jag kommer då vara hård och ge bans. Jag kan även hantera stress väldigt bra och ka näve nhantera folk som blir sur i till exempel supporten. Jag säger även inte nu att staff teamet är dåligt, NEJ de är väldigt bra och jag tycker de är väldigt trevliga, men de har mycket att göra och jag tror att jag kommer kunna hjälpa till med mcyket som staff.
Jag vill även det bästa med servern, jag vill inte att de ska vara nå lall eller likanden. Jag kommer även inte vara någon som bara lallar som staff och inte tar detta allvarligt, jag kommer alltid göra mig bästa för att häjlpa staff teamet. Jag tycker även att jag kommer vara väldigt bra som staff.

sup ansvarig
Jag vill bli support ansvarig för att jag kommer att hjälpa varje person som hoppar support och kommer hjälpa dem med de dom vill ha hjälp med, om det händer hets ooc i sup eller staffdiss I sup eller något om denna älskade servern så kommer det bli hårda konekvenser för att jag har spelat på denna servern I mer än ett halvår och känner att jag äntligen vill bli staff och hjälpa till med ALLT.

jobbansvarig
Jag kommer satsa på att bli jobbansvarig eftersom att jag kan välldigt mycket om jobb och jobansvarig. Jag kommer se till så att alla jobb sköts med en hög rp nivå och inte är lalligt sen ska jag se till att jobben är aktiv då vi jobbansvariga ska se till så cheferna är aktiva., sen vara snabb i forumet.

jag har skrivit om dom sakerna jag vill jobba inom om jag blir staff!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på skoldagar mellan 4-6 timmar.
på helger mellan 09-01:00
på lov kommer det vara typ 10:00- 03:00.
sen kommer jag ta välldigt många ärenden.

Hur länge har du spelat på Unive? i januari prick ett år. ganska länge så kan allt om denna server!

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag vet hur man använder perms och är väldigt bra på kommandes. jag är sv så jag vet hur man inte ska abuse

/trust id du kan bara trusta icke medlemmar och detta gör så att de kan göra några saker som bara medlemmar kan
/detrust du gör så att personen inte längre är trustad
/noclip du flyger osynlig i luften
/m id du skriver en text till en person ingame
/goto id du teleportrar till en person
/freeze id man fryser en person
/dv du dvar bilar som bara står ivägen eller som måste bort
/clearchatforall ifall någon har skickat ut något som man inte ska eller om det spammas så brukar man skriva
/clearchatforall och
/ooc sluta spamma eller skicka inte ut annonser som gäng
/tpm du teleportrar till en plats som du har lagt marker på i mappen
/set jobb du anställer någon till ett jobb
/sv du skriver i en chatt där alla servervakter kan se och högre om jag tror rätt
/svban (id) du bannar i en timme
/toggleid du ser personers id över dem
/revive id
/spec id du specar en viss person
/spec off du slutar specca
/ooc du skickar ut en text i ooc chatten som alla kan se
/ban id/hex
/kick id anledning
/who id du kollar om personen roller

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Senast ändrad:
+rep verkar vara redo för att bli staff, har sett honom som tex servervakt han skött sig extremt bra och tycker de verkar som att han platsar bra i staff teamet!

+rep Söt som fan. Jag har rpat med denna grabb ett tag från och till och skulle säga att han är en mogen grabb då han har lärt mig så mycket saker. Han passar verkligen som staff och han borde få en chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka