Nekad grabben972 | Ansökan till Staff [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel

Ditt discordnamn: grabben972#0263

Ange ditt födelsedatum 16
Januari 2008

Varför ska just du bli staff? varför jag ska bli staff är för att jag gillar och hjälpa folk, så jag kan bidra me att hjälpa folk och staffs så jag vill hjälpa seerven. så jag vill hjälp unive med att bli till en bättre plats. jag vill få bort alla lallare och alla som beter sig dåligt. jag vill höja rp nivån. sen vill jag hjälpa folk ig och ooc. för jag är aktiv hela tiden så jag kommer kunna hjälpa många folk. jag är jätte snabb i pm. jag är snäll trevlig. sen skulle det va kul att bli staff jag skulle vara aktiv varje timme. sen så kollar jag mycke på erat staff arbeten på yt och twitch.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara så aktiv jag kan varje dag efter skolan
måndag 15:45 - 23:00
tisdag 15:30 - 23:00
onsdag 13:00 - 23:00
torsdag 15:30 - 23:00
fredagar 14:00 - 02:00
lördag 10:00 - 03:00
södag 10:00 - 23:30

så aktiv är jag ;)

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i nio månader som medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har kollat mycket på limpis och 320 när dom är live så jag vet hur de går till. jag är just nu sv men känner att jag kan ta steget och ta ett snäpp högre och bli staff. har också lite kompisar som är staffs eller ha vart. sen så kan jag ju med alla commands. så jag

/m /id (du skrev till någon)
/ban (du bannar någon som gjort fel)
/freeze (man fryser någon)
unfreez (då tar bor frysern)
/noclip (du går in i ett mode så du blir osynlig och kan flyga runt och kolla på folk)
/dv (du tar bort en bil)
/spec (du kolla på en person)
/bring (du kan tp en person till en plats)
/sc (du skriv i en chatt där bara staffs ser)
/reportlist (du ser om någonskickat in en report)
/sv (då skriver du i servervakts chatt)
/specoff (du slutar kolla på personen.
/givemoney (du ger någon pengar)
/toggleid (du ser allas id)
/kick (istället för att banna så kan man kicka om det inte är nogåt extremt den har gjort)
/tpm ( du sätter ut på kartan vart du vill sen)
/svban (du bannar någon i en timme via sv commandes)
/revive (du ger dom fullt liv)
/addkey (för att ge någon en nyckel)
/who /id (du ser om den är medlem eller icke med krim eller inte)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är redo att göra det jag ska gö

Senast ändrad:
+rep det låter som en bra staff som jag gärna hade snackat med och ta frågor med gillar han låter som han kan bli en bra staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka