Inaktuell Grabben972 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grabben972

Aktiv Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Ditt discordnamn: grabben972

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker ni ska välja mig som staff då jag vill göra något bra för denna server, som att förbättra rpn. De jag kommer fokusera på i mitt staff arbete de är att vara professionell och göra allt noggrant så mitt arbete blir bra utfört. Sedan tycker jag om att hjälpa folk och då anser jag att staff rollen är perfekt som mig. Mina beslut som jag kommer ta kommer alltid vara genom tänkta så de blir ett sånt bra beslut som möjlight. De jag ska fokusera på är att få i hop ett bra sammarbete med alla staffs då sammarbeten underlättar för alla. Jag kommer också fokusera mycket på att hålla koll på reports så alla spelare slipper vänta på att få sin hjälp. Om jag ser någon göra fel ig så kommer jag ej välja banna direkt utan dra in dom i /samtal och förklara vad dom gjort för fel och att dom ej ska upprepa det, Men såklat beronde på vad dom gjort, Kan ju också behöva ta in dom i support. Jag kommer ju självklart hålla aktivtet då de är väldigt vikigt om man ska bära staff rollen. Jag vill ju vara med och bidra till att serven ska få en sån bra rp som möjligt, så att alla på serven ska få de roligt. Kommer ju inte bara fokusera på de som är Ingame utan att de hålls en bra och fin ton ooc också för att vi ska få ett bra comunity. Tycker de är vikigt att om man bannar nån så tar man in dom i support och förklarar vad dom gjort för fel så dom verkligen förstår. Kommer hålla en hög aktivtet både i discord och i forumet, Sedan kommer jag ta väldigt stort ansvar över de område jag har hant om så de sköt bra. Såklart har jag mål på att komma så högt upp som möjligt. Jag har ju spelat på serven sen slutet av 2021 så vet hur allt går till, kan alla regler. Sedan är jag bra på formulera mig så mina support ärenden kommer var professionella och effektiva, Det är ju också vikigt att lyssna på båda parnterna och att inte vara partisk för då kommer de inte bli något bra alls. Jag är ju en mogen och trevlig grabb som vill ta ett större ansvar och hjälpa servens utveckling. Kommer lägga den mesta tiden på att specca runt då de är vikigt för att de ska vara en hög rp på serven, Ska göra allt för att få bort alla lallare och problemspelare. Men de är viktigt att man prata me spelarn så dom förstår de dom gjort. Samt har väldigt god kolla på alla regler vilket e väldigt vikigt för att kunna agera på som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ja du jag har några punkter.
1. Vissa personer vet ej hur man rpar så de blir inge roligt.
2. Vissa personer som bär krim rollen skjuter mer än att försöka prata och göra mer roliga scenarios.
3. Vissa jobb håller ej en aktivtet.
4. jag upplever att de är många som går för egen vining i sceanrios och de tycker jag ska ändra.
5. rpn överlag typ när man krockar så rpar man inte på skador
6. Tycker att krim rpn har förbättras men den går alltid att göra ännu bättre.
7. Reports upplever jag kan ta tid att få svar i.
Så klart de finns mer som kan förbättras men de där är några punkter.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa de genom att samarbeta och börja specca lite mer, vara mer aktiv ig så reports inte tar tid att få hjälp med. Sedan att hjälpa varandra så att alla beslut blir bra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tycker de är viktigt att man ska vara som en förbild. Sedan att vara professionell, då serven är så pass stor är de viktigt att man är en bra staff. viktigt att man ej tar för stor makt, Man ska också prata med ett bra språk inga svärdomar när man pratar spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer alltid prioritera staff arbetet, men har ju skola fast de kommer ej påverka min staff roll.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan slutet av 2021 men senast 2023 13dec

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nja skulle inte säga de men vet hur man ska agera och allt annat kommer med vägens gång

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
+Rep han är kompetent och kan sina grejer samt tänker ur en helhetsbild som är precis det vi vill ha i staffteamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka