- Meddelanden
- 375
- Reaction score
- -20
jag har gjort en ny
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
+rep skulle passa som stafVad är ditt namn i verkligheten? gabriel
Ditt discordnamn: grabben972#0263
Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2008
Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag vil bidra så mycket jag kan till denna server, jag vill ta ett stöppet högra och bli staff för jag är sv nu och det är ganska kul, jag känner att jag är redo och ta ett steg höger. sen så vill jag bli en av stafftemet jag vill att alla lallre och alla som gör regel brott ska få ban och warnigar. sen är det en pass stor server så jag tror vi behvör ganska många stafs. sen kommer jag var aktiv hela tiden, för ibland på natten brukar jag kunna sitta typ i flera timmar och jag kan gärna vara där och hjälpa. sen kommer jag va en trevlig och snäll staff som vill alla gott. sen vill jag bara hjälpa alla på serven och staffs. sen så kommer jag göra mitt jobb. men jag vill höra kritik på mig om jag gör fel. jag vill satsa på suporten och kriminell. jag kommer alltid göra mitt jobb.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara inne på vardgar mellan 3-7 tim
men på helger mellan 5-8.
lov mellan 5-8tim
Hur länge har du spelat på Unive? 10 månader.
Har du tidigare erfarenheter som staff? min kompis har vart staff sen så är min kompis på en annan server så jag kan alla commandos.
/m är när vill skriva till en person som rpar.
/svban (id på spelaren) när man bannar som sv
/spec (id på spelaren) då kolla på typ en grabb saom kanske gör ett scenario
/kick (id) när man vill kicka nån från serven som kanske lallar.
/giveitem (id) då ger du en typ ett föremål
/addkey
/who (id) så kollar du vilka roller den spelaren har
/setjob (id) (job) man ger spelaren en anställnig på jobbet.
/dv är när maan tar bort en bil.
/goto (id) du är typ i noclip och tpm dit
/noclip det är när man flyger upp i luften och speccar folk.
/announce om du vill att alla på serven ser ditt medelande
/revive (id) det är när man återuplivar en person
/bring (id) när man tar en person till sig själv
/toggleid när man ser vilka id spelarre har.
/sqlban (id) (dagar) när man bannar en som gjort nått regelbrott.
/sqlunban (hexid) när man tar bort en ban.
sen kan jag fler men aa
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är så redo det bara gå att göra det jag ska göra. sen så förut att jag kopiera men kolla min ansökan nu jag lovar jag har skrivt själv.
<3+rep Bästa Ansökan
upppskatas <3+rep