Accepterad Gr0dan | Whitelist ansökning [Pågen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thereallallarn

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198957085666/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? -Gr0dan-#5042

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2007

Berätta om din karaktär. Travis Scott är 28 år gammal och kommer från Södertälje, Han valde att flytta till denna stad då han var skyldig gäng pengar i sin förra stad, detta innebar att han behövde skapa ett nytt liv i en annan stad. I den nya staden träffade han Amir Hadad och dem blev väldigt bra vänner. Det dröjde inte länge innan han fick kontakt med en kriminell organisation som har hjälpt han att komma in i kriminella verksamheten där han tjänar lite pengar ibland. han gillar pengarna som han tjänar men är dock lite ledsen för att han valde den vägen han gick. Han har ett stort intresse för bilar och i sin förra stad ägde han ett fler tal bilar som han körde streetrace och meckade med. Han jobbar även på postnord just nu. För att fortsätta i sitt liv nu behöver han ett fullt medborgarskapet och vad som händer här näst det vet bara gud.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag letar just nu efter en bra server där jag kan lära mig mer om rp då jag inte rpat så länge, Jag kan ta krtiken som jag får och därför känner jag att jag passar bra för att få whitelist på servern. Jag känner även att jag kan bidra med bra rp scenarion eftersom jag har tittat mycket på fivem streamers och känner att jag har lärt mig mycket av dem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört att man kan lära sig mycket av duktiga rpare på denna server och eftersom jag har fått kontakt med kriminella gäng så vill jag kunna fortsätta att rpa med dem utan att bryta mot serverns regler.

Hur många timmar har du på FiveM? 61 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsa mig och då började jag spela på den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men det var precis i början

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag kör lite på Vallberget men mest på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka