Nekad Gr0dan | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thereallallarn

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198957085666/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? -ItzDex-#9976

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2007

Berätta om din karaktär. Oliwer Nyman är 21 år gammal och kommer från Södertälje, Han valde att flytta till denna stad då han var skyldig gäng pengar i sin förra stad, detta innebar att han behövde skapa ett nytt liv i en annan stad. I den nya staden träffade han Amir Hadad och dem blev väldigt bra vänner. Det dröjde inte länge innan han fick kontakt med en kriminell organisation som har hjälpt han att komma in i kriminella verksamheten där han tjänar lite pengar ibland. han gillar pengarna som han tjänar men är dock lite ledsen för att han valde den vägen han gick. Han har ett stort intresse för bilar och i sin förra stad ägde han ett fler tal bilar som han körde streetrace och meckade med. Han jobbar även på postnord just nu. För att fortsätta i sitt liv nu behöver han ett fullt medborgarskapet och vad som händer här näst det vet bara gud.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har spelat på denna server nu ett tag utan ett medlemskap men de har varit ganska va ska man säga tråkigt typ eftersom man inte kan ha något riktigt jobb och jag kan inte utveckla min RP nivå som jag vill utan ett medlemskap. Jag tycker Unive är en jävligt bra server med väldigt bra scripts och ett trevligt community som jag gillar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är en bra RP-server, så människor är trevliga och så vidare, men särskilt när de är sjuka är nästan alla scener jag såg på Unive väldigt intressanta. Det jag är mest intresserad av Unive är de unika skripten och communyit, och en sak att göra är att de hårt arbetande medarbetarna dag efter dag arbetar för att göra servern så bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om det när det var multistaden å kört sen dess

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla min rp nivå så hög som möjligt för att de ska kännas så realistikt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Förbättra min RP-nivå till MAX och kunna träffa nya vänner och lära känna dem och lära av deras personlighet och RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top