Accepterad grötish | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bvcffcgth

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
391
Reaction score
8
Länk till din steam profil: Kllla andra skrivert på mobilen

Ditt Hex-ID: Kolla andra överklagan från igår e på mobilen

Vad är din discord tagg? Grötish

Vem var det som bannade dig? Bubblegum!

Bild på banmeddelande: IMG_1956.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan inte bigoga banbilden då jag är på mobilen men den finns på överklagan ifråm igår men jag blev bannad för att jag powergamea alltså rpade inte på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade blivit jagad i typ 10 minuter och jag och min polare försökte köra iväg från dom och sen så kom jag till ett gupp där min bil fick boost så jag råkade köra in i ett träd, istället för att rpa på mina skador så körde jag vilket var extremt dumt utav mig och jag ångrar det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban då jag gjorde helt fel och det står jag för jag powergameade och då ska jag få en ban för det också.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 3 bans senaste 3 sedan har jag många sedan 2023 då jag var riktigt dålig rpare nuförtiden brukar jag inte bli bannad eller göra mycket fel men det blev fel denna gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat kvar och bröstat det och rpat på skadorna och inte gjort det som är bäst för situationen. Utan tänka längre

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100% kmr inte powergamea igen de lovar jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka