Inaktuell Grönaträdet08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grönaträdet08

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Ditt discordnamn: Grönträd eller grontred

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff då jag är aktiv och jag vill hjälpa till. jag har tidigare erfarenheter då jag vart staff på andra servrar så som Swe wave och Snöstaden men det fanns inte så mycket jobb så jag tänker att jag har mycket fritid så jag vill hjälpa till med att ta bort problem spelare, så som folk som bara skjuter är sjukvårdare så vet att det skottas mycket då det ka nkomma in samma grabb typ 5 gånger på en timme då han blir läkt sen åker och skjuter direkt så vill få bort såna spelare.

Varför just jag är unik: Jag är en unik då jag kan hantera stress väldigt bra då jag tidigare vart staff på andra servrar och har sett hur folk är på Unive så vill lösa det. Jag är en aktiv grabb som kommer ta detta seriöst och kommer vara i dc typ hela tiden, då folk kanske kommer support och vill ha hjälp om man är ny så kan jag hjälpa dom att lära sig kontroller samt hur dom rpar det kan före komma mycket skit inom sjukvården så det vill jag hjälpa till med samt att jag vill hjälpa till med krim rpn så det inte skjuts så mycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar är att, folk skottar mycket för det kan komma in samma grabb typ 5 gånger samma timme och så vill jag hjälpa till med sjukvården då det är mycket aktivitet samt lall i stora rummet har jag märkt så kommer hjälpa med det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hålla koll i stora rummet så om det kommer in en grabb typ 5 gånger så kan man ju specca han så att han inte skottar lika mycket och göra han det så ska man dra hans krim, för det ska förekomma mycket social rp för det är det så man har för att bygga upp roliga och spännande scenarion sen så om det förekommer annat regel brott så ska man agera för det var nån grabb som typ gjorde terrordåd utanför sjukvården och han skulle bli bannad typ direkt men han fick skjuta många innan han blev bannad så kommer hålla koll och banna dom direkt så det inte före kommer nåt sånt så det förstör andras rp.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att om jag sitter i support ska jag hålla en lagom ton då jag inte ska skrika jag ska visa mig som en förebild då nya medlemmar ska se upp till mig med Staff rollen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer alltid vara inne som Staff i minst 2-3 timmar om dagen men kommer säkert vara inne mer men så jag kan plugga till prov i skolan osv. Jag kommer försöka vara online på skoldatorn i forumet och dc då jag vill visa att jag är kompetent och visa att jag är engagerad till att vara staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Har kört på denna server för 2 år sedan men är tillbaka nu och kommer ta detta till 100% seriöst då jag vill testa vara staff i denna server.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som jag sa tidigare i min ansökan var att jag var staff i swe wave samt snöstaden men det var inte så mycket aktivitet i slutet men jag vill testa på Unive då jag ser att staffsen jobbar på bra och jag vill hjälpa till att få bort alla problem spelare samt folk som ständigt lallar.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep låter som en seriös person som vill hjälpa servern till det bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka