Nekad Grönaträdet08 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grönaträdet08

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad heter du på discord? Gröntträd

Vad är ditt Hex:ID 11000014ce133fa

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara aktiv jätte mycket då jag vill få stop på allt skit i sjukvårdare samt att jag är intte typ hela tiden om jag inte är i skolan samt gör nåt privat.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem här för runt 2 år sedan men är tillbaka nu så kan alla regler

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 18 gånger Det går inte att klistra in me nkan skicka pm till den som kolla pådetta :)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är det en spelare folk ska se upp till, hen ska inte lalla, göra så att servern ser dåligt ut och bidra med mycket så som att visa nya medlemmar hur dom ska rpa samt hur dom ska utvecklas. Jag har inte vart den bästa spelaren men nu är jag fick en till chans att komma tillbaka så ska jag hjälpa till och bidra med att göra så att servern går framåt.

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill utveckla rpn samt kunna göra nånting för det är mycket som händer på sjukvården som att folk slås, har sex i sjukhuset samt andra lalliga saker. Jag vill göra så att folk fattar att dom ska rpa riktigt och inte bli sur för att jag kanske kickar dom för dom gör fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att nån kanske revivar sig själv för att inte tappa ett vapen eller för att förlora ett scenario, det finns mycket man kan göra med dom permsen men jag kommer aldrig att abusa då jag kommer göra detta för serverns bästa.

Nekad.
Anledning:
Du måste ha haft medlemskap i 30 dagar innan du ansöker till Servervakt.
Du får ansöka igen 2024-03-17. Lycka till nästa gång!

Tillbaka