Nekad Gott och blandat | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gott och blandat

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Titus

Vad är ditt discord namn? Gott och blandat#8127

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kalle Johansson och han började i fattig dom man han har löst så att han har ett legitimation och telefon och så vidare men kalles största dag hitintills var när han lyckas ta sitt körkort och kan nu då köra bil. Han är väldigt stolt över detta men det enda han saknar nu är att få ett jobb så han kan börja känna pengar och ha råd till en fin bil med sitt nya körkort. Kalles största intresse är att få jobb hos polisen men det är en lång väg dit så till början vill han jobba på Securitas och ha det trevligt där och lära känna folk och göra allt för staden. Kalle vill stadens bästa och hoppas att en gång i framtiden att han står med poliskläder utanför polisstationen och har fått jobbet som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det kalle kan bidra till är att hjälpa staden med alla problem som kan hända och att vara en trevlig person och uppmuntra folk som har en dålig dag eller inte har jobb så kan jag försöka hjälpa till. Jag kommer alltid att ta RP på allvar och kommer vara snäll och inte tramsa för att RP är för dem som vill ha kul och jobb som man gör i verkligheten för RP är inte lall.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska ta RP på allvar och ha kul och inte förstöra för andra som vill ha kul och ha en bra RP och man ska lyssna på folk att kunna ta kritik och ge kritik och även att ifall man hamnar i en situation som är att man bråkar med någon så ska man ge sig och låta han eller hon andra vinna och gå där ifrån och efter ett tag försöka lösa det för alla ska vara vänner i denna servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompis har spelat det och jag fick en dator för ett tag sen och då blev jag jätte sugen på att spela det och då hjälpte mina kompisar att hitta det åt mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka