Nekad gott&blandat | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gott&blandat

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
0
Ditt discord namn: gott&blandat

Ditt Hex-ID: steam:110000164cd5518

Vad för typ av beslut gäller det? krim och medlem och p ban

Vem/vilka tog beslutet? col

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag hade steps på när jag gick in på unive för jag tänkte inte på det för att jag hade spelat på nordix i typ 5 timmar innan jag gick in på unive plus det var ej med mening att jag sätta på steps provade bara massa sound packs och fick det från de ena. efter det ca 2 timmer eftyer så sickade jag in ett klipp i en ticket för en grabb bara dumpade mig i vattnet från en heli och på det klippet hör man mina steps. vill bara säga också att detta kommer aldrig hända igen för att det är inte värt för dessa konsekvenserna är inte roliga.

Hur är beslutet felaktigt? är inte fel men jag tycker om att rpa på unive så jag vill bara komma tillbaka med en högre RP nivå och kunna ska roliga scenarion med krim och medlem

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: asd

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? JaSkärmbild 2025-01-17 190054.pngSkärmbild 2025-01-15 210859.png

-rep Du borde ha kontrollerat att du inte använde någon form av tredjepartsmjukvara innan du anslöt till Unive. Utifrån min förståelse är detta beslut helt korrekt. Om jag inte har missuppfattat, gäller överklaganden endast i fall av felaktiga avstängningar. Därför rekommenderar jag att du gör en banöverklagan, då detta betraktas som en korrekt avstängning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka