Nekad Gostz | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gostz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gösta

Vad är ditt discord namn? Gostz#3521

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Abbe Karlsson och är 27 år gammal och föddes den 23:e augusti 1995. Abbe är en trevlig kille som gillar att hjälpa folk vid olika situationer. Men just nu är livet i sorg. Han har inget jobb och han är efter på räkningarna och även kanske får bo på gatan. Just nu letar han efter ett jobb Securitas det har varit hans dröm sedan han var liten. För när Abbe var liten så var det mycket kriminalitet, gäng och skjutningar i den stan han bodde i. När han sedan blev 8 år så blev hans bror skjuten och det var då han ville bli ordningsvakt. För att alla ska känna trygga i samhället och ingen oro. Sen när han blev 17 år gammal flyttade han till en större stad där han skulle plugga och studera på universitet. Medan nu söker han fortfarande ett jobb på Securitas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att hjälpa folk när det gäller en situation och göra samhället säkrare. Jag kan också hjälpa folk genom frågor som gäller spelet. Eller vad något ligger. Men också göra roleplayn så realistiskt och verkligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska hjälpa motpartens till hans vinst i ett spel. Tillexempel om du tjafsar med en annan om grej men då lyssnar du på honom idé så han vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive en gång på youtube när jag tittade där såg det så intressant. Jag tänkte bara att nu är det dags för att ladda ner men också det är ju typ en av Sveriges största FiveM server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka