Nekad Gostz | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gostz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gösta

Vad är ditt discord namn? Gostz#3521

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Abbe Karlsson och är 27 år gammal och föddes den 23: e augusti som just har tagit sitt legitimation vid polisstationen men som har också tagit B-körkortet. Livet som barn var tufft vi hade svårt om pengar och mat som slutade med att jag fick byta hem. I den familjen så var alla intresserade i bilar pappan var mekaniker, mamman jobbade med att sälja bilar och barnen pluggade på transportprogrammet. Det var där jag fick mitt intresse att bli mekaniker och jag gick pluggade mer om bilar. Sedan dess har jag gått på universitetet och studerade där i två och som nu försöker leta efter ett jobb på mekonomen. Som jag håller mina tummar om att jag får jobbet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra mitt bästa för att följa alla regler som innebär i Unive roleplay och vara trevlig och hjälpsam mot alla. Men också göra roleplayn så verklig som möjligt. Men som inte förstör för det andra som spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska hjälpa motpartens till hans vinst i ett spel. Till exempel om du tjafsar med någon över nåt så lyssnar du på hans förslag så han vinner

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive en gång på youtube när jag tittade där såg det så intressant. Jag tänkte bara att nu är det dags för att ladda ner det men också det är ju typ en av Sveriges största FiveM server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka