Accepterad Gossen07 | Beslut Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Ditt discord namn: gossen07

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad för typ av beslut gäller det? 2 krimvarningar å ban

Vem/vilka tog beslutet? enzo

Varför tror du själv att beslutet togs? om ja ska va ärlig nu i efterhand ingen aning öht, men dom tycker de va powergaming. men dom tycker att de är powergaming att svära t nån som står å riktar mot dig när due helt försvarslös för man är i kryp animationen, de är tydligen powergaming då å svära t nån när man är helt försvarslös,

Hur är beslutet felaktigt? för att allt i scenariot som enzo säger är powergaming har hänt irl plus 320 har själv sagt på möten skjut till due död så fattar nt direkt vrf ja fick ban. sen också att ja ligger i den kryp animationen man ligger i när man nt kan göra nåt alls. d finns nt ens en chans att överleva, kolla på gaboro tillexempel, han skrek för sitt liv tills han insåg att han nt har en chans att öveleva då sa han ''din fucking mammaknullare'' och nej enzo det är inget man säger för att kanske överleva eller har jag fel? u tell me. också kunde nt ens rpa på skador innan för ja dog å då kan man nt snacka förns man hamnar i den animationen elr va d heter, ska du neka så vill ja gärna ha en förklaring också varför du nekar och varför du tycker ja har fel. (skulle uppskattats)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/5rwblj

Senast ändrad:
+ rep dom snackar iså fall med döda kroppar och enligt mig så är han ju inte död så isåfall gör ingen fel

+ rep dom snackar iså fall med döda kroppar och enligt mig så är han ju inte död så isåfall gör ingen fel
ja venne va dom hlr på me dom snacka me mig efter dedär också, men ja får ban för att ja svär tbx när ja nt ha nån chans att överleva alls?

+++rep Anser inte att han har gjort något fel alls hära, I verkligheten om jag ligger skadad, så skulle jag 100% kalla dom för väldigt mycket fulare saker, medans jag spottar blod (om jag visste att jag ändå skulle dö irl).

+++rep Anser inte att han har gjort något fel alls hära, I verkligheten om jag ligger skadad, så skulle jag 100% kalla dom för väldigt mycket fulare saker, medans jag spottar blod (om jag visste att jag ändå skulle dö irl).

exakt va ja menar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka