Inaktuell Gossen07 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? gossen07

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 200856.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja skrev på ett (hetsigt sätt) till mina vänner i ooc för dom börja skjuta mot oss för att de va rå shoot on sight typ. men grejen va att d va våran allians och hela 64 narcos å og å dom på plats och vi sköt mot samma personer sen råka narcos skjuta mot oss ist för dom för dom blanda ihop så då blev d fel så ja skrev å fråga vafan dom hlr på med lixom, men d ser inte jätte bra ut för staffs och andra spelare på plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi (syndikatet) och våran allians va uppe i sandy, samtidigt så kommer 64 och deras allians och skjuter mot dom vi skjuter mot. sen efter de så råkade 64 å dom skjuta mot oss ist för dom blandade ihop oss. vi stog lixom ba å snacka me dom å ba chillade lite efter skottlossningen mot dom innan den började igen då dom blandade ihop oss med athenas, syrianska och några till. så 64 och den alliansen började skjuta mot oss vilket ledde till att vi blev sura å undra vafan dom gjorde, inklusive mig själv så skrev å fråga vafan dom hlr på med och vrf dom skjuter mot oss för dom hade sagt att dom absolut nt ska skjuta mot oss för vi va där och sköt mot samma personer. känner dessa ja skrev till också men de blev ändå hets ooc och hade kunnat skriva på ett bättre sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte felaktigt. tycker limpis gjorde rätt beslut och så men jag såg inte på de på samma sätt som han gjorde just där och då med tanke på vad vi brukar skriva med varandra ooc så är d lixom ingen som tar åt sig å alla skrattar åt d efteråt och allting vilket dom gjorde även denna gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad för powergaming och lite såna saker. de saker man inte tänker på när de blir impuls och allt sånt så de lätt och glömma just där och då men de lätt regel och kan reglerna på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strunta i att skriva i ooc och tagit d i pm med dom ist och ja ska nt skriva så ingame mer oavsätt om ja knr personen elr inte så ska d nt hända igen alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. att ja inte ska skriva ooc elr nåt sånt. vilket inte ska hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Sätter denna som inaktuell, låser och arkiverar tråden då du redan blivit unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka