Nekad Gossen07 | Ban Överklagan [LKN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? gossen07

Vem var det som bannade dig? LKN

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-30 010130.pngSkärmbild 2024-06-30 000001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för lall under 24h tid. på väg hem till vårat hus (pb) så är vägen avstängd, men eventet vid västra motorvägen hade varit igång i nästan 1,5 timme. jag gjorde fel och lyssnade inte när lkn bad mig att inte åka förbi men jag gjorde det endå eftersom jag inte orkade ta en omväg runt kartan för att ta mig till huset. jag frågade sedan om bannen på discord och det tog lkn som en staff disrespect och la istället bannen som pban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev och var sur och frågade lkn vad han gjorde när han bannade mig men då fick jag istället en pban eftersom det räknades som staff dis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel när jag inte lyssna när lkn sa åt mig att inte åka förbi. jag gjorde ytterliggare ett fel när jag frågade honom i chatten. jag skulle ha accepterat mina 24 timmar och gått och sovit men eftersom jag var full så tänkte jag inte vad jag gjorde. jag tycker att jag har rätt i att fråga om bannen för att jag åkte förbi avspärrningen efter att eventet varit i typ en timme men jag kanske gick för långt och jag ber om ursäkt för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare för power gaming då jag glömde att rpa på skador men jag har lärt mig av de tidigare banns som jag har fått.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? för det första så skulle jag lyssna när lkn sa att jag inte fick åka förbi avspärrningen men sen skulle jag inte heller skrivit i krim chatten och istället gått och lagt mig och väntat på att jag blev unbannad för lallet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska spela som när jag har druckit och att jag inte ska fråga mina bans i discord utan istället skicka in en överklagan på forumet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Eftersom att du först valde att ignorera de jag sa till dig under eventet och sedan valde att hetsa i krim chatt så kommer denna ban överklagan nekas.
Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka