Nekad Gossen07 | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? tim_larsson2007#5323

Vem var det som bannade dig? Hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-25 222744.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det kanske inte såg så bra ut eller kanske såg lalligt ut eller så. tror också att det inte riktigt uppfattade på samma sätt för staffs som för oss inblandade i slagsmålet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hittade min kompis nere på marken på parkeringen vid torget där ett flertal grabbar sparkar på han så jag såklart bestämmer mig för att hjälpa till. sedan så börjar vi slåss och gjorde det ett litet tag. sedan så kom en varning att vi skulle sluta så jag bestämmer mig för att försöka gå därifrån men då kommer en grabb och ska slåss med mig en sista gång så då vänder jag mig om och ger honom ett sista slag för ja tyckte inte d va kul längre och vela därifrån. men sedan blev jag bannad för sunt förnuft och personligen tkr ja inte jag förtjänar det för jag hade iaf hjälpt en broder i nöden irl men ja vet inte kanske såg lalligt ut eller nåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det för jag försökte gå därifrån men då får jag ett slag i nacken och använder självförsvar vilket jag hade gjort irl. och jag hade också hjälpt min bror om ja ser nån stå och sparka honom i magen tills han dör. men tkr att jag gjorde fel också för d kan vara lite orealistiskt att försöka slå ner 3-4 sj men aa jag försökte iaf bara hjälpa min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad igår för mild powergaming för hoppade ner 1 våning i sjukhuset och tänkte inte på de så rpade inte på skadorna. har tagit lärdom så kommer ej göra om det och den bannen fick mig att tänka efter att rpa mer på skador och bli mer realistisk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka prata ist men det blir svårt också när man ser sin kompis bli sparkad i magen vet inte hur ja skulle reagera irl för hade blivit så arg så hade gjort allt som krävs men aa ja hade väl kunnat lösa det på ett snyggare sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har bara lärt mig av mina bans och det uppskattas att det finns bra mods som gör sitt jobb på servern och dom bans jag fått har jag bara blivit en bättre rpare utav.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka