Nekad Gossen07 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? gossen07

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-25 153315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kunde gjort scenariot längre. de hade kunnat sett bättre ut och det var väl inte riktigt ett så snyggt utfört scenario. dom tyckte d va brist på social rp men hade ja kidnappat han så hade d blivit ett långt förhandlings scenario. sköt när han hoppade ut ur bilen med vapen vilket alla hade gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid ladan/ området vid paleto. sen kommer en vice i top boys och börjar hetsa. jag hoppar ut ur min bil exakt samtidigt som han. tänkte kidnappa han men han hoppa ut med vapen så ja han aldrig ens säga att han skulle hoppa ut och hålla upp händerna. så ist så blev det skottlossning pga att han inte kunde ta att bli kidnappad. jag valde att försöka kidnappa han för att det var en högt uppsatt i topboys och vi har också krig med dom. men ist så hoppade han ut och då sköt ja. exakt som alla andra hade gjort i den situationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är ju en ban som ja fick för osocial rp men ja reagerade exakt som varenda en på hela servern hade gjort så tkr nt ja borde ens fått nåt. hade räckt med att prata ut i support.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad tidigare och lärt mig från mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat dragit ut på scenariot men som ja sa i support så går d nt å göra med vissa. och därför försökte ja kidnappa han där de än en avlägsen plats där ingen annan ser. men ist fick ja ban när ja knappt gjorde nåt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? fattar knappt ens varför ja fick bannen. gjorde somsagt typ inget fel alls mer än att ja försökte kidnappa en kille men d gick snett. hade nt han hoppat ut å försökt skjuta mig så hade ja kidnappat han å de hade blivit ett långt scenario av det istället men tror inte staffsen ser de på samma sätt som jag. men om ja nt tänker helt fel så är en kidnappning en typ av ett socialt scenario som också gör det längre och roligare för båda parter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka