Accepterad Gossen07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? gossen07

Vem var det som bannade dig? exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-11 120809.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja hoppade ut och sköt när d var typ 7 pers mot mig vilket blir fear rp. och det är inte hlr rimligt inom sunt förnuft att ens försöka dra vapen när dom är 7 personer mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi blev jagade av 973 och sons. dom pittade oss och sedan rammade oss framifrån och sen när bilen går sönder så hoppar jag och en annan ut och skjuter vilket jag och han ångrar jätte mycket och det ska inte hända igen. väljer iaf att hoppa ut och skjuta och har insett att det inte var rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte en felaktig ban. jag har väntat mer än halva min ban att ens skriva en överklagan och jag har insett vad jag gjort fel och jag ångrar de ja gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare. lär mig av mina bans och försöker mitt bästa att följa reglerna på servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat spela för motpartens vinning för man behöver inte vinna varje scenario. hade också kunnat tillåta mig själv att bli kidnappad och gjort ett roligt scenario för båda parter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. att ja inte behöver vinna varje scenario (spela för motpartens vinning) inte fear rpa och tänka mer på suntförnuft samt att bara för att motparten gör regelbrott så ska ja inte göra desamma

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka