Accepterad Gossen07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
243
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018517000/

Ditt Hex-ID: 11000013f13a208

Vad är din discord tagg? tim_larsson2007#5323

Vem var det som bannade dig? lantz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-25 221218.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det inte ser så bra ut att man pratar med döda kroppar men asså de jag gjorde va att bcly pratade me mig sj om en fiende som vart ens största mål ganska länge att se död pga allt som hon gjort mot vårat gäng. men varför staffsen bannade mig var för att det verkade som brott mot regeln suntförnuft. och det ser inte så jätte bra ut för rpn att prata med döda kroppar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vårat gäng (kingsmen) blev stormade av sinful och gsf. dom kom och stormade för vi har krig och vi valde då att skjuta tillbaka och skydda våran mark. dom som valde att gå in i vårat hus och då dödade vi dom och då vart vi tvungna att dumpa dom. innan de så vill ja tillägga också att det är våra största fiender inom detta kriget. så när vi skulle åka och dumpa dom så åkte vi till ett ställe och simmade ut med dom långt ut i vattnet. då väljer jag att bcly snacka me mig själv om den ja håller i för att jag har ett stort agg emot den personen ingame vill tillägga inte ooc. sen efter de så åkte vi hem där jag då blev tagen till support och fick min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig men somsagt så asså de ja egentligen gjorde va att ta ut all ilska genom att snacka me mig sj om hu mkt ja hatar denna personen för att jag aldrig mer skulle behöva se den igen eftersom de blir nlr om man blir 12ad vilket vi såg till att dom blev. tycker bara att ja hade kunnat fått en tilsägelse ist för ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bans sen innan men typ inget ja kmr ihåg från dom. lär mig bara av mina bans men lär mig lika mkt om ja tex bara får en tillsägelse så detta kmr inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade somsagt bara kunnat dumpa henne och inte sagt nånting. men det som hände var också att vi fick ner våra största fiender alltså dom vi hatar mest ingame inom detta krig och det är klart man reagerar som man gör då efter allt dom gjort mot oss,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att detta inte ska ske igen då det inte är någon bra rp nivå. nästa gång kommer dumpning ske på ett snyggt sätt och inget dåligt rpande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka