Nekad Goseklimpen | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goseklimpen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Karl.

Vad är ditt discord namn? goseklimpen#000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson som är 25 år gammal. Han växte upp i en stad som heter Stockholm. Där levde han med sin mamma, pappa och sin bror Kalle Karlsson. Men när Johan var 13 år så skulle Johan och resten av familjen åka till affären för att handla men på vägen dit så krockade dom med en lastbil. Johan blev medvetslös och vaknade upp 3 timmar senare på ett sjukhus. När han vaknade så kom doktorn och förklarade läget. Johan Karlssons bror Kalle hade gott bort och Johans mamma.

Johan Karlsson fortsatte sin sorgliga uppväxt med sin pappa. När Johan var 16 år så flyttade Johan och hans pappa till staden Unive för att Johans pappa hade hittat ett jobb som advokat. Johan hade svårt de första åren då han försökte arbeta upp sina betyg från grundskolan för att sedan komma in på sitt drömgymnasie. När Johan var 17 år så hade hab äntligen jobbat sig fram till att komma in på ett gymnasium med inrikning samhäll, för att Johan hade redan efter insidenten när han var liten att han skulle bli polis och försöka göra samhället bättre.

Efter 3 år så gick Johan Karlsson ur gymnasiet och fortsatte sin resa till att bli polis. Han hade hittat ett billigt boende som han kunde bo på medans han väntade på alla utbildningar. När Johan var 24 år så var han en utbildad polis som var redo att rädda staden från kriminella avskum.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt social rp genom att dra ut på många scenarion genom att prata mycket och inte bara vara tråkig och t.ex om man är polis vid ett trafikstopp att man försöker dra ut på det och prata så mycket som möjligt som man skulle gjort i det riktiga livet.

Sen så har jag väldigt mycket erfarenheter inom rp och kan alla regler som en server har. Jag är bara här för att göra servern rolig för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska inte bara tänka på sig själv, att båda parter ska ha kul i ett scenario och att man inte behöver vinna varje gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Några exempel är , Vdm - när man använder sitt fordon som ett vapen. Rdm - När man dödar någon utan anledning. Sunt förnuft - Att man inte rpar som man skulle gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska mycket erfarenhet inom rp. Jag har varit här förut och rpat mycket, sen så har jag varot på måbga andra serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte det. Bara att jag är en rolig spelare som har roliga scenarion och som inte blir sur nör jag förlorar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka