Nekad Goseklimpen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goseklimpen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Alvin.

Vad är ditt discord namn? goseklimpen#0000

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2007

Berätta om din karaktär. Bertil är en person på 29 bast som överanalyserar situationer och ser kriminalitet i alla situationer som en bieffekt av hans förflutna. Han har även svårt med att släppa in människor på djupet och har valt att inte bry sig istället för att bli sårad. Om han mot förmodan skulle bry sig så gör han det till 110. Han har ett intresse för snabba bilar och fina kläder. Han gillar även att åka runt till fina platser för att komma bort från verkligheten ett tag. I framtiden skulle han kunna tänka sig att jobba på Bilfirman. Han kan tas som manipulativ men innerst inne är han en mjukis. Bertil växte upp med sin pappa i ett fattigt område. I tidig ålder kom han i kontakt med kriminalitet. Det började med snatteri och en del bilstölder men eskalerade fort in på droger. Han startade sin karriär genom ett gäng så kallat Shot-89, där han även mötte vännerna Abdi, mome och Josef. Dessa vänner var hans trygghet och han höll hårt i dem fram tills den dag då ett rån gick snett. Vännerna blev skjutna av polisen men Bertil överlevde genom att springa därifrån. Han har sedan dess levt för sina vänner och fortsatte på en lagligare bana i en annan stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För det verkar som det är en bra rp och bra folk i den. så tänker jag bidra med att göra så alla folk som rpar med mig får en hög rpande (allasomkörpåservensomjagrparmed) håller en hög Rp nivå för som sagt då är det mycket roligare att spela. Jag kommer självklart bidra med med en hög rp nivå själv och jag kommer också få några komma å spela här hos Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i ett scenario och att man inte ska tänka på att vinna hela tiden för att det ska bli kul. Man ska också tänka på att inte bry sig om om man förlorar saker utan man ska ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst Unives regler och två exempel som är väldigt viktigt är rdm och vdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Självklart har jag det, Jag har roleplayat i över 2 år och jag kan en del om rollspelande nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket förutom att jag är en trevlig person som tycker väldigt mycket om att rollspela med mina polare och ha kul.

Nekad. Du behöver vänta 1 vecka innan du ansöker till medlem efter godkänd banöverklagan. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka