Accepterad gosefisen7 | Beslut Överklagan (Androseli)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Guzzen_

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
230
Reaction score
3
Ditt discord namn: Guzzen_

Ditt Hex-ID: steam:110000116e697cd

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? androseli tog beslutet.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att det var pga att jag var inne på en annan server (avena). Jag vet nu att det ej var okej, men det var ej tjej som skrev till mig medans unive låg nere om jag ville spela med henne och då tänkte jag okej, hon frågade mig "har du spelat på någon annan server innan?" då sa jag nej för jag har bara spelat på unive och stortrivs där. Men jag gick in på avena MEN jag spelade aldrig, kom inte längre än att skapa en karaktär, sen blev det buggat och jag har klipp på att de blev buggat och att jag bara stod i "skapa karaktär" sen direkt efter det stängde jag ner och gick in på unive så fort servern var öppen igen. Har aldrig spelat på en annan server tidigare bara nordix lall för att träna på att skjuta. Jag ångrar mig extremt mycket nu och förstår att detta var helt fel men jag spelade aldrig på servern.

Hur är beslutet felaktigt? Jag hade helt glömt att det ej var okej att spela på en annan server, jag har koll på näst intill alla regler ig men förlåt har helt glömt det men jag har varit helt lojal till unive tills jag gick in på avena idag. Jag tycker hag borde få en chans till.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/luqYvB1sCdy9hgkuQ?invite=cr-MSxjQ0csNDcwODM2ODk4

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Efter att ha gått genom överklagan och dess bevis har jag kommit fram till följande - GODKÄND ÖVERKLAGAN
Tänk hädanefter på Unive's regler och se till att läsa genom de en gång till!

Tråd LÅSES och flyttas till Överklagningar - Arkiv 🔒

Tillbaka