Nekad Gorran | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorran

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Lindhagen

Vad är ditt discord namn? Gorran6882

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gorran, han är född 1996 och är en högutbildad mekaniker. Han är väldigt lugn av sig och kommer oftast överens med alla. Han har ett brinnande intresse för Bilar och motorcyklar och är extremt duktig på att skruva. Gorran är uppvuxen på landet och har sedan ung ålder skruvat med motorer då hans pappa är rallyförare. Gorrans framtidsplaner är att tillslut starta en egen verkstad och driva den framgångsrikt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket seriös roleplay. Jag har spelat mycket RP på tex Arma 3 och lite på FiveM. Jag är utbildad mekaniker i verkligheten och kommer därför kunna bidra med extremt bra roleplay i det yrket. Jag är en mogen 24 åring som inte "tramsar".

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte behöver "vinna" ett scenario. Man får fortsätta roleplay även om man "förlorar" något via roleplay.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. Vi tar en av (enligt mig) viktigaste reglerna Sunt Förnuft. Denna regel gäller ALLTID under ALLA scenarios. Man ska agera som man hade gjort i verkligheten och med respekt och hänsyn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ca 150h av endast RP på Arma 3. Sen har jag ca 300h av endast RP på FiveM.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är högt utbildad mekaniker och kommer bidra med helt fantastisk RP ;)

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju inom 48 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka