Nekad gorraaaa. | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gorraaaa.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? adam6d. (Adam 6D)

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Filipstrröm, han kommer från rinkeby i stockholm. Han är 23 år gammal och har haft en tuff uppväxt med mycket kriminalitet. Sebastian har två bröder albin och melker och dom har vart inblandad i kriminalitet så länge sebastian minns det. Hans intressen på fritden är att spela fotboll, vara med vänner, och det han gillar mest är att äta pizza. Sebastian är väldigt känslig och har väldigt enkelt för att visa känslor. Sebastian är väldigt social och har inte svårt för att skaffa vänner. Sebastian var mobbad hela grundskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög och seriös rp på servern. Jag har spelat på unive förut och fiveM totalt i kanske två år och har väldigt mycket erfarenheter inom rp och kan alla regler väldigt bra osv. Jag kommer kunna bidra med den soicala rpn som är väldig viktig för själva servern då det behövs väldigt mycket socialitet inom rp. samt kommer jag att bidra med väldigt god stämning till servern och göra så att alla tycker du är kulla att rpa för det är viktigt att båda parterna tycker ett scenario är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna ska ha en chans att vinna i ett scenario och inte bryter mot regler tillexempel bara för en själv ska vinna utan det är viktigt att motparten också har en chans och det är väldigt viktigt att alltid ha det i bak tanke.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM= att man döödar någon utan någon anledning. Fearrp= man måste värna om sitt liv om man har något vapen mot sig eller tillexempel är kidnappad. och en av som viktigaste reglerna suntförnuft att man måste tänka logiskt och spela efter verkligheten så mycket som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har över två tusen timmar på FiveM och dom flesta timmarna här på unive och känner att jag är väldigt säker på alla regler vet hur det går till när man rpar och hur man ska rollspela. SÅ jag kommer inte ha några problem alls med att ha kul, följa regler på servern. Så jag har väldigt många erfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på för tillfället. :)

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka