Nekad Gorra | Medlem ansökning [Volle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorra

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Gorra.#7963

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2008

Berätta om din karaktär. han heter Abdi och han är 21år och kommer från Irak och han va tvungen att flytta där ifrån för de va mycket problem, som 6åring kom han till Sverige och växte upp i en stad som heter göte bort och han har bodde där tills han blev 17 och han va tvungen att flytta då i högstadiet så börja han hänga med fel folk och börja hålla på med massa tok på natten t,ex slå sönder moppar slå folk och röka på och sen så va de en kväll han va med sina grabbar och dom stod och hängde vid ett ställe och sen så kom de några andra grabbar och börja komma och kaxa och säga att dom äger detta stället och de börja bli lite smått slags mål och sen efter en mins bråk så tog Abdi gram sin kniv och högg en av hans grabb, han såg polisen springa mot platsen och han ser deras grabb lika medvetslös på marken och de är mycket blod och Abdi kan ej tänka han är i ett sånt sjok till stånd och sen så börja han springa och springa, han kom ifrån dom och han gömde sig i sin kompis pizzeria och han såg att de va massa poliser som va vid platsen och han tänkte direkt att han måste fly från staden och de är de han också kommer att göra... han och hans kompis tar första tåg till en ny stad och dom hitta en lite lägen het som dom kan bo i och fortsätta sina liv utan polisen i nacken, deras nya stad heter UNIVE!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra roligt och social rp för jag brinner för rp och jag är glad över att få känna att jag har tid att börja rp igen varit mycket med skola och nu så kan jag börja rp igen och jag hoppas jag tog en bra server och de ser ut som att servern är bra och har rolig rp, och jag tycker att de kommer bli så kul för att nu är de ju typ Sveriges största server och unive har så mycket spelare asså jag är så taggad

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska ha roligt i scenariot och de är inte bara jag eller han som ska ha roligt de ska va båda jag ska kanske inte göra nåt så att han tycker att de är tråkigt utan alla ska tycka de är kul. För hen kanske inte tycker de är så kul om jag skulle sitta och lalla med han utan jag ska ju såklart försöka göra så de blir roligt för han med och han ska ju såklart försöka göra samma sak så de blir roligt för mig under scenariot

Hur hittade du Unive? min vän tippsa mig och jag har sätt på massa yt klipps

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till! (ändrad)

Nekad, ej tagit sin intervju efter den angivna tiden. (48h)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka