Accepterad Gorra | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorra

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? lagnyckelgorra

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Ali Saluiman och är 28 år. Ali har en fru och 2 barn dom 2 barnen heter Alex och Tindra. När Ali var ung så träffade Ali sin fru och de började umgås och göra saker med varandra. Efter det så skulle Ali berätta om sin tjej då för sin familj men det tog ganska hårt på dom för dom tyckte att Ali var för ung för att ha tjej så dom sa att han inte kan umgås med hon. Det tog väldigt hårt på Ali så han blev väldigt frustrerade och sa till sin familj att om han inte får umgås med sin tjej så flyttar han ut och det gjorde Ali. Ali hyrde en liten lägenhet där han och sin tjej skulle kunna bo. På den tiden var det väldigt jobbigt för Ali och sin tjej för att de hade ingen stabil ekonomi för de jobbade med inget då. Ali märkte att det inte håller så när han blev äldre så sökte han till Mekonomen då han trivdes väldigt bra och tjänade normal stor lön. När Ali märkte att allt var på plats ekonomin lägenhet osv så ville han skaffa barn. Det gick lite längre tid då de inte kunde skaffa barn för att Alis tjej inte kunde. Det gick och gick efter det så skaffade dom en unge som heter Alex. Ali hade liksom aldrig haft en riktig familj då han flyttade från sin familj i tidig ålder. Det gick och gick efter det så fick Ali en unge som heter Tindra. Det gick och gick och nu står dom här och har flyttat in i en stad som heter Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket socialt rp och bra och jag har varit medlem på massa andra servrar och vet hur rpn går till och hur man ska upp höra sig och jag kan alla regler utan till och jag kommer att jobb på mekonomen så att de blir med utsprid rp så de inte är bara kriminella elle så kanske jag kommer att va sjukvårdare för de är ganska kul och har jobbat med de innan men de är inte så många som jobbar med de de är lite tråkigt men jag tycker de är kul :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska spela så att båda parterna har kul och de blir roligt för båda personerna och så att den andra tycker de är tråkigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rp på massa servrar ink unive men jag tog en paus då jag hade mycket i skolan så nu är jag tillbaka o ska ha roligt o ro på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

@DJ.

Aktiv Medlem​

Medlemskap Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka