Nekad Gorra | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorra

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198970436469/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c35fb75

Vad är din discord tagg? Gorra.#7963

Vem var det som bannade dig? Diaz #9999

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-12 195348.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De va så här jag och några pollare skulle göra krim scenarion med crips igår och då skulle vi alla ta fram våra största vapen och ta en bild och då stog jag och min kompis lite längre bort och sicktade med våra vapen för att kolla på dom och sen så drog jag musen så den slog in i tangentbordet så Jag råka skuta min kompis i benet när de va miss och jag är absolut ingen lallare och jag ångra de så mycket för jag har varit på många servrar och jag älskar verkligen unive och de är den roligaste servern ja kört på och de är påsklov och jag har lärt mig mycket jag har lärt mig att jag ska va mycket fokuserad och inte lalla utan om jag lallar kan de förstöra för andra personer i min omgivning för dom andra kanske försöker göra roliga scenarion och de kommer aldrig att hända igen hädan efter så kommer ni se mycket bättre rp från min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min pollare va på väg in efter en restart på unive och vi tänkte ta en bild så vi alla i gänget tog fram sina största vapen och skulle ta en bild med varandra och sen så stog jag och min pollare lite längre bort och prov skitade med våra vapen och jag råka dra musen in i tangentbordet och mitt vapen avlossade ett skott som träffade min pollares ben och jag sa att de inte va meningen och detta kommer aldrig att hända igen för jag va ganska upphetsad för jag hade vart sugen på denna kväll länge då vi hade planerat mycket i gänget och vi skulle göra mycket roliga scenarion idag inom den kriminella rpn och jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans för Detta kommer ni aldrig se från min sida av rpn för jag är absolut ingen lallare och jag hoppas ni kan förlåta mig, och jag har lärt mig mycket och de kommer aldrig hända igen för jag och de jag har lärt mig är att om jag råka göra nånting typ slå elle skuta nån o de inte va meningen så ska jag skriva miss i ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den va felaktig för jag skulle inte skuta min pollare i benet för de va miss för jag drog musen så den slog in i tangentbordet och råka lossa och jag va så upphetsad för jag va så glad för de va svin kul och få göra dessa scenarios idag och de jag har lärt mig är att om jag råka göra nånting typ slå eller skuta nån o de inte va meningen så ska jag skriva miss i ooc

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad tre gånger men kom bara ihåg en av dom och de va för de kom en kille o kniv högde alla mina pollare och mig på torget utan anledning och då blev jag sv bannad för de och jag kommer aldrig att göra detta igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade varit mycket fokuserad på rp och inte varit så upphetsad och tänkt på hur de kommer att se ut för alla andra och jag ska tänka på mycket kring snusförnuft för hade jag gjorde de irl nej kanske inte så då ska man inte göra de jag ska alltid tänka logiskt och tänka på vad jag hade gjort irl och jag tycker jag hade kunnat ändra också är att när jag är vid ett gäng hus så ska jag inte gå runt med vapen framme utan man vet ju aldrig de kan ju komma en polis som är utan för som åker och då ser dom att jag springer om kring med vapen då kanske dom storma, de är ju de om man ska va kriminell är de jätte viktigt att jag måste tänka på snusförnuft för de kanske inte är så realistiskt att man går och flasha vapen i sitt gäng och de har jag lärt mig och jag har lärt mig att jag ska bara ha vapen på mig under stora scenarion och inte ha vapen på sig hela tiden man kan ha vapen på sig om man ska göra en planerad kidnappning eller en stormning eller ett planerat bankrån och de har jag lärt mig mycket av, denna ban tycker jag va bra men också felaktig och de som va bra de va att jag har lärt mig så mycket grejor inom rp och hur man ska bete sig under kriminella rpn och jag tycker de va felaktig för de va inte meningen nu kanske de låter som att alla säger såp att de inte va med meningen men de va faktiskt inte meningen och de kommer aldrig hända igen ni kommer typ aldrig ha vapen på mig och absolut inte vid andra folk eller om de inte är ett stort kriminell scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja detta kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de är uppfattat

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka