Nekad GormStorming | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GormStorming

Icke Medlem
Meddelanden
646
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Scilla

Vad är ditt discord namn? GormStorm

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Julia Nilsson, hon är född 2000-03-19 alltså är hon 23 snart 24 år gammal. Hon har inte jobbat tidigare, bara som barn, sommarjobb på ett café och på ICA. Hon har ingen utbildning mer vill utbilda sig till polis eller sjukvårdare. Hon har intresse inom polisarbetet och vill jobba med människor. Julia är en lojal och trevlig tjej som aldrig har haft tanke att vara nära den kriminella världen. Hennes pappa är advokat och mamma är sjuksköterska, alltså har hon tagit hand om sig själv större delen av livet. Hon gillar att laga mat och baka och vara med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en ev polis eller sjukvårdare. en snäll och trevlig tjej som är lojal och lugnt, inte bråkas eller våldsam.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär at jag inte alltid kan "vinna" i ett scenario, utan att jag måste spela med så att andra också kan "vinna" som i verkligheten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp har läst och förstår allt! Några exempel är att inte tex lämna om man är fångad gisslan eller bara lämna mitt i, inte använd information som karaktären inte vet om, osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, lite. har spelat i ca 1 vecka och på 1 server innan men denna verkar roligare!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte spelat RP eller gta jättelänge, men tycker det är kul och vill utforska.

Nekad, utveckla din karaktärs beskrivning. Frågan "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka