Accepterad GormStorming | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GormStorming

Icke Medlem
Meddelanden
646
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Scilla

Vad är ditt discord namn? GormStorm

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Julia Nilsson, hon är född 2000-03-19 alltså är hon 23 snart 24 år gammal. Hon har inte jobbat tidigare, bara som barn, sommarjobb på ett café och på ICA. Hon har ingen utbildning mer vill utbilda sig till polis eller sjukvårdare. Hon har intresse inom polisarbetet och vill jobba med människor. Julia är en lojal och trevlig tjej som aldrig har haft tanke att vara nära den kriminella världen. Hennes pappa är advokat och mamma är sjuksköterska, alltså har hon tagit hand om sig själv större delen av livet. Hon gillar att laga mat och baka och vara med vänner. Julia har tidigare erfarenhet inom relationer, just nu är hon dock singel. När Julia var 10 år så förlorade hon sin bror i cancer. Han betydde mycket för Julia då han var den som tog hand om henne när hon var liten, eftersom deras föräldrar jobbade större delen av dagarna. Julia blev förkrossad när denna hädelsen skedde men hon har bearbetat det och är nu stabil men tänker fortfarande på honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en lojal, snäll och söt tjej som ev kan bli polis och/eller sjukvårdare. En skötsam men lite busig ibland, tjej som är blyg men social när man lär känna henne.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela som i verkligheten, alltså att min karaktär inte kan vinna alla scenarion utan att man ska spela som i verkligheten så båda parterna kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? japp, några är tex att man inte får använda information som ens karaktär inte vet om, tex om någon skriver kom til torget på dc så kan jag inte använda den infon in game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, lite. men vill utforska mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte spelat så länge så kan definitivt utveckla mitt rp spel mer genom denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka