Nekad GormStorming | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GormStorming

Icke Medlem
Meddelanden
646
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Scilla

Vad är ditt discord namn? GormStorm

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Julia Nilsson, född den 12 mars 2001, växte upp i Los Santos. Hon valde att hoppa över universitetet och började istället arbeta efter gymnasiet. Julia är skicklig och passionerad. På fritiden gillar hon att vara med vänner, shoppa, laga mat och umgås med familj. Trots sina ambitioner är Julia lojal mot sin familj och sitt grannskap och strävar alltid efter att göra det bästa av situationen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en ev polis, eller bara en snäll, trevlig, rolig och lojal tjej.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid kan "vinna" scenariot utan att man ska spela så att andra också kan vinna, som i verkligheten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp har läst och förstår allt! Några exempel är att inte tex lämna om man är fångad gisslan eller bara lämna mitt i, inte använd information som karaktären inte vet om, osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, lite.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte spelat RP eller gta jättelänge, men tycker det är kul och vill utforska.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka