Nekad Gorkaido | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorkaido

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Gorkaido#1253

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torkel Hammar. Han är en man på 50 år, grått skägg, 185cm lång, blåa ögon och en unik form på huvudet. Torkel växte upp i Göteborg och hade en bra uppväxt. Han hade bra föräldrar som alltid fanns där för honom och stöttade honom genom alla olika stunder. Torkel gick ekonomisk linje på gymnasiet och blev mäklare därefter på ett bra bolag. Torkel vill nu flytta till en ny stad där han kan sprida sina rötter och finna sitt sanna jag.

Torkel är djupt intresserad av bilar och affärer då han gillar att gå vinst om pengar. Han funderar på att starta ett eget företag och har stora drömmar. Torkel Gillar även pizza väldigt mycket och har jobbat som pizzabagare en sommar 1997.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till grymma scenarion som är roliga för alla, samt att hålla ett bra humör och bemöta andra spelare som jag själv vill bli bemött.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka att vinna ett scenario. Ett exempel kan vara att i ett rån, som kriminell. Då ska man inte köra iväg från polisen i 500 kmh så scenariot blir väldigt kort, man måste alltså göra det kul för andra personer än sig själv.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka