Accepterad Gorkaido | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorkaido

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198377562051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Gorkaido#1253

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torkel Hammar. Torkel är född och uppvuxen i Göteborg. Torkel har haft en bra uppväxt med en fin familj som varit stöttande i alla stunder. Torkel har alltid varit intresserad av affärer, redan som liten hade han en gatubutik där han sålde begagnade saker. intresset växte och Torkel gick företagande på högskolan och arbetar ständigt för att lära sig mer om affärer. Nu vill Torkel starta sin dröm om att starta ett företag. Torkel har även andra intressen som att meka med bilar, sjunga och att spendera tid med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en erfaren spelare som vill ha så kul som möjligt. Jag kommer dessutom att vara aktiv på servern och bidra till massor med roliga scenarion. Jag kommer också att bygga upp relationer och band för att få rpn att likna verkligheten på alla möjliga håll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till grymma scenarion som är rolig för alla, samt att hålla ett bra humör och bemöta andra spelare som jag själv vill bli bemött.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka att vinna ett scenario. Ett exempel kan vara att i ett rån, som kriminell. Då ska man inte köra iväg från polisen i 500 kmh så scenariot blir väldigt kort, man måste alltså göra det kul för andra personer än sig själv.

Hur hittade du Unive? Genom vänner och sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka