Nekad Gorkaido | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorkaido

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Gorkaido#1253

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär går vid namnet Torkel Hammar och är en man på dryga 60 år. Torkel är 180cm lång, brunt hår och blåa ögon. Torkel hade en uppväxt utöver det vanliga. Under sina tidiga år som barn flyttade hans familj något extremt mycket som skapade svårigheter för Torkel. Torkel hade inte många vänner och hade det svårt i skolan. I hemmet var det mycket bråk och Torkel kände sig inte älskad. När Torkel var 15 år gammal kom familjen till en stad där de skulle bo länge. I den staden kunde Torkel växa och ta för sig. Efter skolan och gymnasiet började Torkel att jobba som sopgubbe och det gör han än idag. Men för ungefär ett år sedan dog hela Torkels familj i en flygolycka. Torkel drabbades mentalt och han blev djupt ledsen. Nu vill Torkel lämna sin gamla stad i hopp om att börja om på nytt i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra till grymma scenarion som är rolig för alla, samt att hålla ett bra humör och bemöta andra spelare som jag själv vill bli bemött.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska försöka att vinna ett scenario. Ett exempel kan vara att i ett rån, som kriminell. Då ska man inte köra iväg från polisen i 500 kmh så scenariot blir väldigt kort, man måste alltså göra det kul för andra personer än sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstår dem bra. Rdm = Dödar någon utan anledning. Vdm= Dödar någon med ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har runt 600 timmar totalt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kanske att jag har kört majoriteten av mina timmar på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka